mys medans du kan, imorrgon kanske du e död, jag är posetiv

Alla inlägg under maj 2009

Av matilda lindblom govindasamy - 31 maj 2009 21:13

åh...vad fan hittr man på till morsdag? man kan:

1. ge hon en grisdyr present, posetivt: mamma blir gla... negativt: du slösar onödigt mycket pengar som du kan spendera på...en annan nas eller nått annat meningsfullt.


2. köpa coop blommor, posetivt: mamma littte gladare men int överdrivet så hon känner för att klappa i hop knäna och sjunga boooiiii sm med den dyra. negativt: du slösar ÄNDÅ pengar när du igentligen kunnat ge henne  en korstyngsbroderad daggmask och hon hade blivit lika glad.


3. kör på budget varianten och gå runt med en kniv i grannarnas rabatter (som jag) och vips så har du nått billit och bra.. posetivt: jepp min mass blev lite gladare..negativt: undvik att svara på frågor som: vart "köpte du dom här" om du har en mamma som bryr sig om de stackars stackas grannarna....menom du har en mama som inte ger ett fuck om dina grannars blommor  så kör hårt:D


peace out homedoog ;), bara för att ha är.....katt

Av matilda lindblom govindasamy - 27 maj 2009 19:01

den 6 juli demonstrerar sverige demokraterna. oh eftersom dom ska göra de blev våran so lärare helt till sig. hon gillar dom inte så hade dragit ut sidor så vi fick läsa var SD står för... nått liknande men kom inte ihåg allt.


vi tycker att sverige ska stå för styrka och makt. att vårt moderland håler sig frittfrån rasblandning. häng med oss ivår kamp. vi vill få en bättre miljö och minska invandringen. det här är ngen diktatursak( om de inte SD hade varit så skumma skulle ingen behöva tro de, oh varför drog dom ens upp de?)   vi vill få sverige till ett starkt rent, miljövänligt land:D....


delät ju toppen :S pause NAT fastnog går man dit och slänger entomat eller2, sko,hund,pelikan  allt som är hårt eller kletigt =) peae out homedog!

Av matilda lindblom govindasamy - 27 maj 2009 16:27

såg never back down nyss... visserligen sämre kvalla men :D så jävla ägd chingchong eller nu vad den här killen är.....

Av matilda lindblom govindasamy - 26 maj 2009 17:35

satt och diskuterade med en "gothare" för ettt bra tag sen men de komm upp i mitt huvud igen idag.


matilda: varför man e "gottare"

gothare: jag tycker om mörkret och svart är så vackert.


visste inte om jag nöjde mej riktigt med den förklaringen så jag fortsatte.


matilda:men alla som går runt i skinn rockar och är krit vita PÅ SOMMAREN!?wtf!

gothare: men de är ju hur sexigt som hellst! rawwww.


okej så... hur kan man tycka att ett albino( ta inte illa upp albinos) som går runt med nått som ser ut som en stor svart läder fucking lampskärm runt kroppen och bara huvudet sticker opp? alla har ju sina åsikter.......


Av matilda lindblom govindasamy - 23 maj 2009 15:32

HOKAY :D, jag har  läst (in en tjejtidning faktiskt:S) att en mygga har sex i 3 MINUTER 

sug på den. haha :D peace. love. hate. kackerlacka :D:D:D:D

Av matilda lindblom govindasamy - 22 maj 2009 13:39

Hej mitt namn är spacemaster didrik and jag är här för att take over allas bloggar och ja jag har tights på mig 24/7 för att jag gillar det OCH det är skönt för skrevet jaja nog snackat om mig vi ska samtala om personen som äger denna blogg
 
                                 matilda LINDBLOM
hon är en ooond människa förklädd till utomjording......eller tvärtom och om ni röstar dåligt på denna blogg ska jag skona era bloggar ;)
/PEACE

http://www.youtube.com/watch?v=hSVNbxjdvv8
Av matilda lindblom govindasamy - 22 maj 2009 13:16

heh, okej allt som faila i onsdags:

 1. vi tog en trasig högtalare
2. vi upptäckte att vi inte har nån ny musik, överhuvetaget.

3. efter en halvtimme har si sådär 10 pers dykt upp och farit.

4. efter ett tag börjar en dryg skara 7or närma sig, då passade 8c ha en tävling "drick en och en halv liter cola snabbast" de resultatet blev. kille+halvlitercola+ca1min= WOMMMIIIT:S.

5. den lilla skaran börjar drygt röra sig mot utgången.

Presentation


hey, jag är en 15 åring från inte så goa skellefteå och bloggar om musik,vänner, musik och annat=)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad anser du dej själv som?
 fjortis
 emo
 skogs turk
 mr.potato head
 normal(tråkig)
 pussogooosss
 liten kurd
 havre kaka
 polis me klös
 vofsinofs
 kruka
 belgisk herre med 4 följeslagare som konstigt nog är på väg til grekland för att köpa lingonfolkets

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

hej


Ovido - Quiz & Flashcards