mys medans du kan, imorrgon kanske du e död, jag är posetiv

Alla inlägg under juni 2009

Av matilda lindblom govindasamy - 30 juni 2009 11:55

jag kan int fatta att jag började räkna när till min födesedag näre var 24 dar kvar..... nu har alltså halva tiden gått... SVICSH> borta kaputt finns int mer... och alla som sa "räkna inte ner då kommer det gå en evighet"som att bara för att man räknar ner ska jag sätta mej ner på en stol och rulla tummarna 24dar ? nope that aint my style... jag rullar inte tummarna??? de är så ansträngande aooooo då sittar man hellre stilla och väntar lydigt =) menOHHH vad hände med allt man skulle göra i sommar?

1.bada sönder-:)

2.grilla nån lillkille på en pinne som man snurrar på hardstyle:D:D:D------ :(

3.sno en hund-:(

4.fiska upp en tand-:(

5.leta efter haschkani turki som sprang borti våras-:(

Av matilda lindblom govindasamy - 30 juni 2009 01:48

är det dehär man vill nu förtiden, jag blir så äcklad av att nån faktiskt vill se ut såhär?! de ärju en öppen värld och jag bryr mej inte vad hon gör men AAH!! grattis! du har nu en framtid av....
ont i ryggen, svårt att röra sig, säkert tappat känseln i boobsen, BLÄ!

de ärsom att men skullegöra ett hål i vårt tak och fylla igen hålet med små människor som alla heter Greger om ni förstår vad jag menar....de här tillexemplet var bättre: om man tar 12 körsbär och lägger dom varsamt bakom örat så man kan plocka fram dom näran blir hungrig....äh ni fattar vad jag menar:) soooooovgöttt peace im out!

Av matilda lindblom govindasamy - 29 juni 2009 04:01

favvo då favvo nu

Av matilda lindblom govindasamy - 28 juni 2009 01:32

senaste tiden har bara varit knas... jag vill bara fylla år och få min longboard, då kan jag dö lycklig. varför är jag så grymt emo:D, nu ska jag sluta, uuuuuuuuniiiversummmm.... de är en fråga ingen kan svara på... här är några till fråger ingen kange svar på(förutom jag) 118 118 kan inte hlrdet här:Dde som kan svara på dom här frågerna med ett vettigt och roligt svar får....EN PIGELIN!!!!


1. hur stort är universum?(oändligt? de behöver det inte vara för ingen har bevis)


2.vad kommer hända i framtiden?


3.vad händer om man stänger in alla kineser i en hiss och ger dom helium:D?


4. finns det levande varelser på andra planeter, från andra solsystem/galaxer?


5. vart tog Ulla Abdulla och Inge Frisk vägen?


6. jag har ett ända födelse märke, where?


svara på dom her no;)

okej, så här var de, ja läste i kp (kamratposten) att den bästa raggnings repliken var: tror du på kärlek vid första ögon kastet,eller ska ja gå förbi igen?

och de måste vara de dåligaste jag hört... då på den tiden var man tvungen att vara smart och charmig, synd för mej att jag varken har nått av dom...annat är det nu, nu räcker det ju med : heyyy snygga skosnören ska vi knulla? pang, rakt på sak...men de är ju inge kul


btw så är kärlek vid första ögonkastet bara bajsprat från nån som tyckte det var romantisk.. klart man kan bli intresserad men inte kär :S äh palllla inte e trött ska gå o slänga mej i en vägg eller nått peace! kör ihjäl er nu!!

GAH

Av matilda lindblom govindasamy - 24 juni 2009 14:07

vill soooovaaaaa men först ska ja, bada,sofat,bada och bada mer!
nu gäller det bara hitta nån som pallar bada. och tja de är svårt för "ALLA" har  inte vaknat än.......... och guess what! ja PALL INT skriva :D



matilda lindblom OUT! peace!!

Presentation


hey, jag är en 15 åring från inte så goa skellefteå och bloggar om musik,vänner, musik och annat=)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad anser du dej själv som?
 fjortis
 emo
 skogs turk
 mr.potato head
 normal(tråkig)
 pussogooosss
 liten kurd
 havre kaka
 polis me klös
 vofsinofs
 kruka
 belgisk herre med 4 följeslagare som konstigt nog är på väg til grekland för att köpa lingonfolkets

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

hej


Ovido - Quiz & Flashcards