mys medans du kan, imorrgon kanske du e död, jag är posetiv

Alla inlägg under januari 2010

Av matilda lindblom govindasamy - 31 januari 2010 23:02

har nu stickat mej en jörgen mössa, bland de finaste man kan hitta

visserligen inte lika  fin som berts:( 

Av matilda lindblom govindasamy - 30 januari 2010 18:58

va vare som va så gött me hemmakväll då=D? '

goudizz och fic en skymt av brolle, har aldrig hörtnån av has låtan me what, kändis är han ju. nått måste man ju ha att skryta me i bastun med grabbarna



när gåru o lägger dig på kvällarna?
närmånen ärn rödlök och de är två torsdagar i veckan
 

äru keeer?

keeer?, antar att de förmodligen är nått slags finskt smör så ja de är ja väl.

hur gåre med boysen?
fått motorstopp om de förklarar nått


om du ska beställa mat på max, VAD beställer du??

storpomer meny + mozarellasticks

vad säger du om jag säger "BEYONCE"?
snyggstjärt snygg tjej, ful kille

 

skate lr longboard?
longboard lätt man måste kunna nått för skate och fan heller, jag har sett scard och nehheedå jag har minnsan inte beställtnått.

Färgglatt lr svart??

färg med klös


who is this lovely person:)?

 

Av matilda lindblom govindasamy - 29 januari 2010 19:34

Vem är din idål?

svullo, don vito, patrik sjöberg.


hur gammal eru?

15 , blir 16 till sommaren



Ofta du är dj?

äh, nja, jag är ju inte mest passionerad i världen och jag har ju sagt att de är ett under att jag vågar kalla mej dj eftersom jag är amatör på hög nivå, hehe.


Vem i skell skulle du vilja va kompis me?


sälteatern, den där sångaren i amber oak värkar inte allt för dålig att vara kompis med eller tomten.sen vemsom hellst äre ju bra att va komis med typ den som skrev dehär om den bara våga krypa ur sitt skal och säga DEVAR JAG!


BÄSTA prao plats?

hemmakväll


har du druckigt alkohol?


nej men har haft ett drog maraton 153 droger på 12 minuter hejbara!

Av matilda lindblom govindasamy - 28 januari 2010 23:03

Höhö :) Lovely!

1. Varför var du inte på kören idag? Det blev ju lite tomt utan dig :O

svar: kolla utåt???

2. Vad ska du göra på Söndag? Tänkte det var längesen vi sågs och vi kan ju hitta på nåt skojsigt! :D Vad sägs som det? ;)
svar: uttermos!!

3. Random. Stor eller liten? (HAHAHA)

breror jupå vad du syfta på men jag antar syfta på puttrollen, så små

av Gabbie
bara för att deär du svarar jag seriöst:)
Av matilda lindblom govindasamy - 28 januari 2010 22:27

  


efter robin hood-men in tights, jasåg nämligen Disaster movie för ett tag sen oc tycker att parodierna fallit i standard.

men in tights måste vara den roligaste parodin.... jag själv står ut med alla "disaster movie", "epic movie" och "date movie" osv men de har blive för mycke

1.men in tights

2. hot shots2 (1an ärint så jävla bra) 

3. not another teen movie


restan kan dö, är också trött på alla american pie och liknande filmer, varför ska man ens satsa pengar  så sånna filmer som kommer stå där i hemmakvälls hyllan ca 3 år utan att bli hyrd. sen äre nån p14 jävel som hyr den för att de var två boobs på framsida med titeln "boob movie" som dreglar och minns inget av den.

visst ska de finnas sånna filmer fine, men jag ska då minnsan aldrig lida igenom

disaster movie igen. huvvaligen, då rakar jag mej hellre till flintis och doppar huvudet i hallonkräm.

Av matilda lindblom govindasamy - 28 januari 2010 22:10

de är inte försent att fråga gabriellllllllaaaH

 

och vafan snyggaste tjej i skell?? bara jag som inte lägger märke till sånt? har en snygg syrra så ja säger hon hha :D

   

Av matilda lindblom govindasamy - 27 januari 2010 19:20

Vem är den bästa blogggen i skell enligt dig? och säg inte din.

svar, finns få bloggari skelefte som jag läser men måse säga matilda lindgrens www.cloudberryblue.se för att den ärsjuuuukt snugg! oc ja ja menar snugg inte snygg



vad skaru gå för linje på gymnasie?'

estet-teater eller john bauer-IT media

äru singel?

alltid haha


vem e snyggate killen i skell?

visste inte att de fanns sånna? glädjepojken och lilla O sen nilias antar ja.

och alla som kan "call on me - eric prydz" eller                                              James & Karin – Sagan Om Stefan baklänges 
 

vem är snyggaste tjejen i skell?

alla med:

sönderblekt hår
wayfarers glasögon

piercingar(elle hur de stavas) i läppen på så kallade "fjortis stället"
spindelbens ögonfransar

opassande löshår

samt löjligt sminkad

har ni alt dehär, call me yall !!!

 

sämsta platsen du praoa på?

inter fucking sport, ALDRIG MER!!!! slav arbete utan tacksammhet eller rast elle fika
DÖ SPORT!!!

Av matilda lindblom govindasamy - 26 januari 2010 23:04

jag ska börja komma igång medskrivandet, även fast jag kännermej som en tom burk senap, och knappt har förmågan. jag beslutar därför att den här bloggen äääääääääärrrr INVIGD
och jag tänkte, alltid när jag har frågestunde får jag som inge...ja va kan man säga ooohhh vet ine vad jg ka säga för att få de låta rätt.......................

frågor? JA deordet sökte jag, nogär jag lika intressant som ett paket becel proactive men änd, man kan ändå fråga, hur mycke mättat fett ja innehåller så !

frågestund med klös!!!

Presentation


hey, jag är en 15 åring från inte så goa skellefteå och bloggar om musik,vänner, musik och annat=)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad anser du dej själv som?
 fjortis
 emo
 skogs turk
 mr.potato head
 normal(tråkig)
 pussogooosss
 liten kurd
 havre kaka
 polis me klös
 vofsinofs
 kruka
 belgisk herre med 4 följeslagare som konstigt nog är på väg til grekland för att köpa lingonfolkets

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

hej


Ovido - Quiz & Flashcards