mys medans du kan, imorrgon kanske du e död, jag är posetiv

Alla inlägg under december 2009

Av matilda lindblom govindasamy - 31 december 2009 03:00

barn underkläder och barn under kläder


min mamis svåger sa: om man räknar ut den vanligaste åldern, hårfärg, ögonfärg, längd, vikt, musiksmak, ja allt.. och hittar den person så måste den personen vara så sjukt ovanlig.

    

Av matilda lindblom govindasamy - 30 december 2009 14:40

jag.idiot.åkte.pulka.nu.förkyld

Av matilda lindblom govindasamy - 29 december 2009 00:02

  mysiga kurder   sänker och dränker(istället för hissar och dissar) mellan dagarna.

1=sänker. mellandagarna....de ställer till de för många så de måste umgås med släkt, fara på jesus läger, etc dagens ungdom håller på med de mest farligaste sakerna....vem kontrollerar dom nu när de inte är med sina vänner? så jag sänker mellandagarna.


2. =dränker. och de jag absolut vill dränka är.....för tjock pizza ddeg!"

  




Bloppis-annons
Av matilda lindblom govindasamy - 27 december 2009 16:57

     

TJEJSTORLEK: L

KILLSTORLEK: S

NI FATTAR

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Kläder & Skor, Säljes - Skellefteå (Västerbottens län)
Pris:    50:-
Bloppis-annons
Av matilda lindblom govindasamy - 27 december 2009 16:55

  

STORLEK: M

Kläder & Skor, Säljes - Skellefteå (Västerbottens län)
Pris:    50:-
Av matilda lindblom govindasamy - 25 december 2009 19:46

WOHHOO peppe nästa jul?? OHNOO NÅYYÅRS!

   la guitarra

     

Av matilda lindblom govindasamy - 25 december 2009 15:41

suttigt i en halvtimme här och lidit av min pappas misshandel på min nya gitarr, justja fick en gitarr OHO hannah montana here i go! .... aaoooo

sen kan ju bara passa på att säga att min papa räddat julen eftersom vi inte hade nån gran, och sagt och gjort han räddade julen med......trummvirvel........

EN JUL TALL!!

mannen ser alltså ingen skillnad på en gran och en tall      

 

tjusigt va??(tagen från www.aaamina.blogg.se)

 

med de säge jag sayonara och önskar att ni alla får ett badkar i huvudet eftersom ni luktar som en ekorre som nyss bråkat medsin broder och gåroch tar ett långt bad i lera för att leka rambo och slå på banan ätande getter som i sin tur inte borstat gaddarna sens dom gjorde en bröstförstorning på sig själva igenom att spruta in skagenröra HOY!

 

Presentation


hey, jag är en 15 åring från inte så goa skellefteå och bloggar om musik,vänner, musik och annat=)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad anser du dej själv som?
 fjortis
 emo
 skogs turk
 mr.potato head
 normal(tråkig)
 pussogooosss
 liten kurd
 havre kaka
 polis me klös
 vofsinofs
 kruka
 belgisk herre med 4 följeslagare som konstigt nog är på väg til grekland för att köpa lingonfolkets

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

hej


Ovido - Quiz & Flashcards