mys medans du kan, imorrgon kanske du e död, jag är posetiv

Alla inlägg under augusti 2009

Av matilda lindblom govindasamy - 30 augusti 2009 17:24

hehehe,jag lovarttjag ine är galeen

svarta wayfarers köpta för ca ett halvår- www.tradera.se

vita wayfarers, köpta för ca emånad sen - bikbok sthlm

röda pilot, köpta för ca ett år sen - åhlens

alla shutter shades, köpta för ca ett år sen - www.saltopeppar.se

pilot glajjor, företthalv årsen - tradera

bruna pilotsakerna, ca halvårsen - tradera


skulle inte kunna leva utan er... btw liggerom på e tygpåge, sog j gjortsjälv:O!!! nä... nu ljug ja....har pimpat min komfa påse:] sry gud ;) we good?? we cool? yeeeaaahh, send meto hell you //%&%&%))?=)?=()& ÅÅÅÅH orrka inte, går och slänger med i en skål me brunsås nu , peaaace!



Av matilda lindblom govindasamy - 30 augusti 2009 14:40

bered er på et jäääääävligt tråkigt inlägg....


jag kom på nyss att jag skulle göra ca vad som hellst för att få leva i 1800-talet.

på de tiden då människorna inte upptäckt allt och förstört nästan allt, när de var lite spänning i världen... när man inte visste allt, när man var lite små dum i huvve och trodde man kunde bota sjöbjugg med en citron... och jag böja tänka.. finns de ens nån plats som är helt oupptäckt? jag kännernästan för att bara hoppa fallskärm rakt ner i afrika och tja... upptäcka

nog för om jag bott på de tiden hade jag nog dött ganska snabbt,men de jag menar är.. världen verkar hur mycket mindre som hellst än vad den måste gjort förut. och när ja tänke... hur mycke smartare är vi igentligen?

förr i tiden var de mode med onödigt mycke smink, vitt puder fulla nyllet

nu är de "mode" med brunkräm fulla nyllet, och med mode menar jag vad ungdommarna(fjortisar) tycker är snyggt...

förr i tiden var de mode med tajta klänningar som satt åt som satan runt midjan så man inte kunde andas, stora peruker, grått/vitt hår, och skor du inte kunde gå i...

nu för tiden är de mode med tajta jeans så man inte kan andas + att dom också ska vara trasiga, stort tuperat hår, vitt/gult hår, och skor du inte kan gå i


alltde här bevisar....ingenting men vette faaan om jag tyckerde är så mycke skillnad på fjortisar och 1800-talets hovdamer


dagens kända person:

James Jenkinson-utvecklade en luftkonditioneringsapparat för hattar med tanke på heta dagar.


lite bilderfrån fjällen....enjoy, peace!

Av matilda lindblom govindasamy - 23 augusti 2009 19:14

hey hoy.... far te fjällen om ca 10 timmar....TAGGAD

men va äre för nått man äter däruppe?

ölkorv

räkost

havre macka

nudlar

energikaka

godis

dextro

palt


deärde som synspå bilden iaf.... min väska eller om man nu kan kallade för väska är fet och liknar mer en hungrig knubbsäl  än en fjällväska.... morrondaens outfit?

armebraxxer

armetröja

armeskärp

armejacka

armekniv i skärp

och under allt ett underställ......myyss, ochvill ni eta nått.. JAG SKA HA SAMMA KLÄDER 3DAR IRAD HAHAHAH FYFAVAKUL!!!

+ att man ine borstar tänderna i fjällen ooooh nej

+att man inte tvätta sig

+att man går hela tiden så uär svetig JÄMT

+att de finns ign toa i fjällen så ma måst lägga kablar i de fria

+att..........ao de finns jääävligt mke ma kansäga om fjällen...


im doommmd, peace tills på fredag!


Av matilda lindblom govindasamy - 22 augusti 2009 18:36

sit o ser film o taggar fjällen...far ju sm sagt på måndgoch ska ha hela dagen imorrgon till att packa... så om nån vill se men en sista gång innajag blir mörbultad och tuktad så får nån ärnakomma o sfota här för vette faan om ja ora ut:S måste vända på dygnet :D


dagens kända person:

inga bröst- hade inga bröst

 HOYYYYYY

Av matilda lindblom govindasamy - 21 augusti 2009 16:38

fyfan jag är så jävla arg och frustrerad på den jävla sörböle rektorn.... 6ORNA SKA TA ÖVR VÅRAT LAG OCHI SKA FÅ FLYTTA IN I VITA, HUR I HEEEEEEEELLLLLVETTTTTE GICK DE TILL??? om du är6a och läser de här fåru smaka shmock!!! jag WÄÄÄÄÄÄÄÄ WÄÄÄÄ

SMAAAAKAAAAAAA



förövrig är jag glad:D,

dagenskända person:

Dick Brown-red 300 km i skottland klädd i en harnesk.

Av matilda lindblom govindasamy - 21 augusti 2009 00:25

hey.... ska till skolan imorrn om information om fjällen. Kul? JA, ärså sjukt lär dunka sagan om ringen så jag ökar takten:D laddat me dextro och weed......


matlag: olle mannberg

Nilias lundmark


tält dudes: olle mannberg

Nilias lundmark

eventuellt emma strömberg :D


TAGGAD 3dar av:

lukta svett

blöta kläder

15 kilo på ryggen

o borstade tänder

en kost på nudlar och räkost, laxsnase o dextro

lägga kablar i de fria:)

hård mark och oskön sovsäck:(





kärlek och respekt!

Presentation


hey, jag är en 15 åring från inte så goa skellefteå och bloggar om musik,vänner, musik och annat=)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad anser du dej själv som?
 fjortis
 emo
 skogs turk
 mr.potato head
 normal(tråkig)
 pussogooosss
 liten kurd
 havre kaka
 polis me klös
 vofsinofs
 kruka
 belgisk herre med 4 följeslagare som konstigt nog är på väg til grekland för att köpa lingonfolkets

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

hej


Ovido - Quiz & Flashcards