mys medans du kan, imorrgon kanske du e död, jag är posetiv

Alla inlägg under april 2010

Av matilda lindblom govindasamy - 29 april 2010 22:53

        

missar de där

 

fööör

 

 

 

 

 

de här:O



  

Av matilda lindblom govindasamy - 28 april 2010 20:36

  

för ett år sen. såg man snygg ut, jag är cool. emelie är mjuk.

gooouud (skånskt läte)

Av matilda lindblom govindasamy - 24 april 2010 22:54

JAG BLIR GALEN aldrig i livet att jag tänker sätta en fot in i nått med kör... inte ens doppa tån 2 helger fyllda med massiv körsång. jag villl vill inteinte inte inte alls sjunga i kör mer. man känner sig som en i mängden vilket alla människor igentligen är, de finns fack för alla människor, och inte bara steriotyperna

typ....

dom där prettisarna som oftatas är så djupa poeter emos oförstådda själar och hela kalaset. vi känner dom som "prettos"


dom där människorna som går runt och inte säger de minsta utan bara skrattar åt de andra säger men bidrar inget till konversationen. jag kallar dom kort och gott "såsarna" dom som ingen tänker på riktigt i maten utan bara är där, inte som köttet eller pastan utan mer som hålleren jämm stämmning... utfyllning dvs


sen har vi:

dom där som bara är allmännt roliga men ingen vet nått mer om dom förutom att dom är roliga och dom kallas "chokoskinn" för att de är ett skin först som folk sällan kan undvika och för att de igentligen finns en hääärlig varm choklad under den men de är ingen som kommer åt de för att de är ett roligt skinn mittimellan.


jag är ingen som facklägger människor, eller vänta jo de gör jag... men de är inte nått dåligt för alla är individer i facken, dom är inte direkt lika. men wuttah          

Av matilda lindblom govindasamy - 23 april 2010 15:12

      ska man leta till skolavslutningen nu?? jag ska sy den här bebben 2 be!

Av matilda lindblom govindasamy - 20 april 2010 08:51

 

ja & sofia. trötta och slitna vad gör jag igentligen??? 

    

Av matilda lindblom govindasamy - 20 april 2010 08:38

  


jag är som sagt tillbaks i skell och idag blir de peterpan teater på nordanå. lovely... och jag vet inte om de är fler som gör samma sak som jag  gör efter man sett en bra film eller nått. jag går in på imbd.com och stalkar lite på den personen för att se om JA jusst ja DEN filmen var han med i?? de är nått så förjordat konstigt.... eller är det de? är de konstigt att villa komma på ett låtnamn som man glömt bort? neh

och just de saken att jag inte får ro innan jag kommit fram till om de var han i onskan som spelade den lilla killen fredrick i Tillsammans(de är de igentligen)


de är en sak,men de finns en annan sak när gammla människor berättar en historia men dom fasnar hela tiden på namn och platser eller lista ut vad den där spanska killens åsna hette. och INGEN bryr sig över huvvetaget. så gott gammaltfolk sluta med de

Av matilda lindblom govindasamy - 14 april 2010 19:46

  

hehehedblad gör en intervju,

men hej lilla du,

som ville jag skulle bli seriös.

men då blir jag utan klös.

lilla lilla sara

nu ska jag fara 

för jag är fin

så gå och köp en mandarin.


djupt nog, heh förlåt jag ska nog ta och köpa lite snällpaj... men jag är jag och vemvet jag kanske skärper mej

Presentation


hey, jag är en 15 åring från inte så goa skellefteå och bloggar om musik,vänner, musik och annat=)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad anser du dej själv som?
 fjortis
 emo
 skogs turk
 mr.potato head
 normal(tråkig)
 pussogooosss
 liten kurd
 havre kaka
 polis me klös
 vofsinofs
 kruka
 belgisk herre med 4 följeslagare som konstigt nog är på väg til grekland för att köpa lingonfolkets

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

hej


Ovido - Quiz & Flashcards