mys medans du kan, imorrgon kanske du e död, jag är posetiv

Alla inlägg under juli 2009

Av matilda lindblom govindasamy - 29 juli 2009 00:36

hejhej söta lilla blogg läsare! alltså, jag var uteoch gick lite på stan och möt J vi hadde jätte kul oh ja köppte typ upp alla mina sommar pengar på gina hittade jätte snyggajeans leggnings! lite tajta men de är ju bara snyggt ;) och sen funderar jag på att börja med "dagens outfit" ni skulle älska deva  ;) sehar min älskling emelie gumman kommigt hem från kroatsien,i luv u! puss o kram på er alla<3<33<33<3


tänk om jag hade varit så. hu o ve :S


näpp de här ärvad som igentligen hänt drogtilllövånger och var md några dudes där soooooft :Dpeace!

Av matilda lindblom govindasamy - 26 juli 2009 16:33

HUR

svarar du i telefonen:  alå de e matilda
gör du när du är kär i fel person: definera person?

tycker du om gul-bil-leken: love it, då får man en andledning till att gå och slå folk?

mycket pengar har du i plånboken just nu: definera pengar

mycket är klockan: min klocka är alltid 13.37

många kontakter har du på msn: typ 5

du en regnig dag bäst: gårut, free showerWOHOOO!!!



JA- OCH NEJ FRÅGOR


cyklat utan händerna: nej de kan gå åt pipsvängen

gråtit en hel natt: nej 

druckit så du spytt: nej

åkt vattenskidor: ne :(

åkt rullstol: jA

 gjort en bakåtkullerbytta: ne kan gå åt pipsvängen

köpt lösgodis för över 50 kr: mej deka gå åt pipsvängen

velat vara ett djur: ja

tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: inte en sexig men mysig gosig stor...ja

tyckt harry potter är bra: mer än bra...



Av matilda lindblom govindasamy - 26 juli 2009 04:36

fick lust att fara ut och åka longbord... to bad för mej att klockan är snart 5, och nej folket jag har inte sovit och vaknat utan varit upe hela natten och fassnat för gossip girl... ialla fall så va fan göre om ja vänder dygnet, jag är liks ledig till skolan börjar den 26/8 om jag inte har bananer i hjärnan....

de ända grejjen med attsommna 06.00 och vakna 12.00 är att jag sakta med säkert likna salladfingers eller hon som kör buss i south park. mepalla de. längtar otroligt mke till måndag iaf... då drar jag till lövånger och ärmed filip och dom... kul att vara med nån annan än dom ja redan känner till 100, sen på tisdag har ememelie kommigthem från kroatsien och skulle kunna äta e tallrik smör för att hon ska stanna hemma resten av sommaren... sen på onsdag drar jag till boviken till marcusB s stuga med felle o jeppe bv, tälta, grilla, bada lät inte allt för pjåkigt, så om nån av mina få vänner där ute vill umgås med mej lite nu inna torsdag så får ni gärna kontakta mej imorgon;) bye bye applepie!

Av matilda lindblom govindasamy - 21 juli 2009 03:48

okej, ja harnu alltså intskrivigt nått på nästa en vecka...... kan berätta lite om min finfina födelsedags ferre med finfina vänner
12.00- jag vaknaroch börja tugga i mij frukost


13.00- jag får en brilijant idé att kaske borde ringa dom som ska komma så dom vet att dom ska komma :D im a lighthead!

15.00- jag kommer långsamt på attde kanskevar en smart ide att duscha efter som de var en vecka se sist(ett ehe skämt för er som är lite tröööööööög fattade)


15.30- mamma får en genial idé attdu är mycke smartare att vara till ica maxi och handla mat till kvällen som ligger tjotaheiti långt bort än coop som ligger ca 3cm ifrån vår dörr. + att hon låter min f17 syster övningsköra dit.

17.00- sover


17.50- jesper BV o richard anländer innan jag tjmocka upp köttet på grillen och ber dom snällt att dra åt hellvette eller slänga sig i en vägg i någer sisådär 15 min, snagg ponkarna lyder.


18.00-kommer min punktliga ememelie följd av olov,moa,rasmus,jesper bv o richard, en glad skara människor :)


19.00 maten är borta och pone anländer, samtidigt som jag lägger upp regler för BURTRÄSK BINGOO!!!


20.00 killar mot tjejer, killarna har en fördel.......alla hade moppar fucking ch8ers.


22.30 vi kommer till baks och märker att killarna BANGAT :D vi vann


23.00-skiter i vem som van hade iaf awesome att göra allt på listan och köre irlänsk julafton medbrännboll senare.


00.00 vi sluatr allt fysisk på grund att de flesta fick klamydia och for hem.


00.30-hemma hos mej med pone jesperG richard o emelie ute på altanen med kuddar filtar o levande ljus och körde "jag har aldrig"....hihi


03.00 står på parkeringen och säger hejdå til emeli som nu är på ett flyg eller framme i kroatsien.........................fifan


och nu vare baa 2kvar o don fick sockerdricka i näsan,slängde sig ner på golvet skrikandes "JAG ÄR EN INDIAN!!" så defick spendera kvällen på akuten.......peace

Presentation


hey, jag är en 15 åring från inte så goa skellefteå och bloggar om musik,vänner, musik och annat=)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad anser du dej själv som?
 fjortis
 emo
 skogs turk
 mr.potato head
 normal(tråkig)
 pussogooosss
 liten kurd
 havre kaka
 polis me klös
 vofsinofs
 kruka
 belgisk herre med 4 följeslagare som konstigt nog är på väg til grekland för att köpa lingonfolkets

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

hej


Ovido - Quiz & Flashcards