mys medans du kan, imorrgon kanske du e död, jag är posetiv

Alla inlägg under november 2009

Av matilda lindblom govindasamy - 28 november 2009 14:01

ny reporter på denna blogg, välkommen greve von görel, jag kan tycka att vissa ord kn haen äcklig eftersmak i munnen.... name your nasty word!! 


bra ord: glitterkotte, fossinar, sussa, leminkeinen, tossingar, kafferep, bulle, marsian, persika, gris, görel, apperstrudelbilsiboop.


äckliga: naglar, kakel, sugga, kartong, claves, gortex, näsvis, manekänga, rotsalainen

har fassna på dennacatchande låt:}

.

Av matilda lindblom govindasamy - 22 november 2009 16:28

  

MATILDAS ERKÄNNANDEN:

1. JAG PRENUMENERADE PÅ BAMSE FRÅN TYP FÖRSKOLAN TILLS JA GICK I 5AN OCH ÅNGRAR ATT JAG SLUTADE.


2. JAG LEKTE MED BARBIE TILLS JA GICK I 5AN MEN INTE DUMMA "ÅH  SKA VI GÅ PÅ FEST" UTA JAGHADE EN BARBIE DOCKA "GALNA NAKEN LISELOTT" ELLER NÅ LIKNANDE SOM VAR STÖRD OCH SPRANG UTANFÖR FOLKSHUS OCH KASTADE STOLAR+ ATT HON VÄGRADE HA PÅ SIG KLÄDER THAT CRAZY WOMAN.


3.JA AVSKYR RUSSIN,  ÄCKLIGA SMÅ OCH OTÄCKA


4. JAG BURKAR TÄNKA UT HUR TRAILERN TILL "FILMEN OM MTT LIV" RESIGERAD AV MATILDA LINDBLOM OCHASERAD PÅ HENNS LIV SKULLE LÅTA.


5.JAG ÄLSKAR HARRY POTTER PC-SPEL. ALLA!!! SÅ SKANI GE MEJ EN PRESENT SÅ, THAT´S IT!!


6FÄRGEN LILA BÄRS ALLT FÖR LITE.


7. JAG PRAOAR PÅ INTERSPORT I STAN SÅ KOM GÄRNA OCH STÖR MEJI ARBETET

Av matilda lindblom govindasamy - 20 november 2009 08:18

JEK!, sitter och väntar på att skola startskottet ska gå så jag kan springa till ett skithus.

så nu sitter j ocllar tumrna(rullrullrulrull) hoppsan, klockan börjar bli sent. så

JEK!

     

       what stays in the fjäll happeds in the fjäll

(ja jaharinte skrivigt fel, jag medade så)

Av matilda lindblom govindasamy - 19 november 2009 23:02

ps: deär månade som står nder bilde som ären rätta)

  maj-09 

    

juni-09 

  

juli-09

  

augusti-09

   

september-09

 

  oktober-09

   rightnow=)


ser ju fa inte ut som samma persom och de har bara gått etthalv år. jag älskar ju ändring deär underbart.men har ändrats så kraftigt som person, och förhoppningsvis till de bättre. 

jag har en liten teori...

7an, fas LARV: i denna fas är du som en fet larv, du vet inte vart du ska ta vägen men följer med strömmen fö att de är enklast.

8an,fas PUPPA: i denna fas har du stängt in dej och byggt upp ett skal som bara du själv kan få ner men stänger ute alla dina djupare kännslor och jobbar på monotont.

9an,fas NY FÖDD FJÄRIL: i denna fas börjar du öppna dej, ocbestämmt de för vilka färger oc personerdu ska vara med.vad du gillaroc vad som passar dej bäst i livet.

förlåt om de blev lit kännslo inlägg en who the hell cares? jo....cewbacca...han bryr sig...

Av matilda lindblom govindasamy - 19 november 2009 16:29

  

ÅÅH ÄRE NÅN SOM ÄR PÅ ATT SKAPA ETT CREW? som stickar på stolpar. målar liknande föremål som på bilde:D

graffitty på ett bra sät. bara små gulliga detaljer. de är typ nä jag ser nått sånt som jag lyser upp, de ka göramin dag:D

i dag varehard workwor. men snart ka jag durscha äta och faratillkyrkan för att be för vandande pinnas ostbollar


know wat realygrinds my gears? folk som säger kaviár till kalles islället för kaviar som de heter ....

+ folk som inte kan hålla takten, sånt kan störa mej så sjukt mycke. + folk som inte kan stavva? ÖÖh hur svåter e inte dä??

Av matilda lindblom govindasamy - 19 november 2009 07:56

är på vägtill skolan förall sitta och plågamej långsmmt genom att glatt hälla fil över min hjässa

HAH ett ord man aldri blir klok på hjässa änå säger ma de allt för lite.

såg en film igår om grupptryck och mind kontrolling.


2pers. en går in  ett rumm där en fejk elektrisk stol står. personen som sätter sig nervet att den är fejk. de gör inte deandra. den andra personen går nu ut i ettannatrum därhan år ställa frågor till han i stolen, om han i stolen svarar fel ska person nummer 2 el chocka honnom ocöka förvarje fel svar. först 75volt, 135 volt se 250 sen 345 sist en dos de flesta personer inte klarar av

och han gjorde de ända n i slutet, så sjukt, men han lydde order. de ärjävli dåligt att människor funkar så.

Av matilda lindblom govindasamy - 18 november 2009 23:06

GÖTEBORG

musen heter göte! pigelin till rebecka!!


dagens fras" tappad bakom skåpet"

Av matilda lindblom govindasamy - 18 november 2009 23:02

jag sa att jag skulle skaffa nått som både rihanna och agyness deyn hade...dvs kort hår=D vad tycks?

(förlåt för att jag andvände din webcam amme men digitalkameran är trasig, förlåt)       

Presentation


hey, jag är en 15 åring från inte så goa skellefteå och bloggar om musik,vänner, musik och annat=)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad anser du dej själv som?
 fjortis
 emo
 skogs turk
 mr.potato head
 normal(tråkig)
 pussogooosss
 liten kurd
 havre kaka
 polis me klös
 vofsinofs
 kruka
 belgisk herre med 4 följeslagare som konstigt nog är på väg til grekland för att köpa lingonfolkets

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

hej


Ovido - Quiz & Flashcards