mys medans du kan, imorrgon kanske du e död, jag är posetiv

Alla inlägg under oktober 2009

Av matilda lindblom govindasamy - 31 oktober 2009 14:04

ny köpt och går till barn i behov=)

  

Av matilda lindblom govindasamy - 31 oktober 2009 01:40

här är en liten spotify lista=)


klicka här så kommer de upp

perfekt för höst myys

Av matilda lindblom govindasamy - 31 oktober 2009 00:58

ikvälla var bajs... mina wescisar   dom däär. hargått sönder :( vem gjorde de?? jo nån i dj gruppen

sen kom komentarerna"du kan ju tejpa" deär de här jag utöver de gamla vanliga+ nu hörlurarna stör mej på

tejpfolket har inte förstått gejjen, en familje medlem är sårad...

men nu kar jag iaf lyckats laga dom med massa finess och pet, lite teknisk är jag allt:Dmen manmåste fortfarande hålla dom på ett speciellt sätt:/


och igår vae så här mysit:D

kors i taket:O(kors i krösamostet, right rebecka?)

   <- wot? en sjärt hohoho!!

    HARRYPOTTER sällskaps spel!!!lovit

  

  

    

  ooooh, babes!:S

Av matilda lindblom govindasamy - 29 oktober 2009 16:06

   så här kan man se ut hoho

Av matilda lindblom govindasamy - 29 oktober 2009 15:37

goa pensionärer

Av matilda lindblom govindasamy - 29 oktober 2009 15:22

i afton blir det te, scones, och sällskap hos greve von lindblom, treevligttrevligt!


en grej jag tänkt på är när jag växte upp, då växte man upp med pogram som: dunder musen som banka skiten ur skurkar, bamse där onda vargen försökte banka skiten ur alla men fick bank av bamse, digimon pokemon osv

nu är de töp: "snälla lisa som inte bankar skiten ur nån"

ingen gör några nya(från 2007 iaf) barn pogram som nån får bank..mer bank åt barnen!! är deföratt de ska bli en snällare generation osv:O de är okej med lite bank men inte krig:/  

Av matilda lindblom govindasamy - 28 oktober 2009 15:48

   got morgenzi


ich bien unt wery got night ichhaberinegråseweirnerrr

måste jobba på tyskan....


men vänta nuuu..... jaghar enligt statestiken på min undersökning att de är rätt mångaav er som gillar mode bloggar, inte sant?? de får mej bara tänka på ett ord: ZUUMBAAAAA

mode och jag ha bråkat länge och intensivt och jag kan föstå folk som gillar atthänga med i svängarna

men jatrodde absolut att folket som läste här vae mera random intreserade, varför är inte de nått man kan plugga vidare på? design finns ju?

matte, språk, hk, random(RD)

nått som kanske dyker up precis innan man tagit studenten.   

liten rosett som jag gjorde igår

Av matilda lindblom govindasamy - 27 oktober 2009 11:56

  


TIVOLI DISCO!!!!!

 

NÄR: DENNA FREDAG , PORTARNA ÖPPNAS 19.00

 

VART: EDDAHALLEN

 

HUR: VI VET INTE:D

 

INTRÄDE: 40:- FÖR NORMALA INGET OM DU HAR SÖDERKORT!!

 

VAD KAN MAN GÖRA DÄR: MEKANISK TJUR, TÄVLINAR, HIGH JUMP O MYYYCKE MER

 

DJ´S: DEN EVIGT UNDERBARA MATILDA LINDBLOM

 

ÖVRITG:   DROGFRITT. DE ÄR HALUWEN SÅ NI BORDE KLÄ UT ER(PRIS FÖR BÄSTA OUTFIT)

 

buuuuuuuuuuuuuuuuuuu

 

 


Presentation


hey, jag är en 15 åring från inte så goa skellefteå och bloggar om musik,vänner, musik och annat=)

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad anser du dej själv som?
 fjortis
 emo
 skogs turk
 mr.potato head
 normal(tråkig)
 pussogooosss
 liten kurd
 havre kaka
 polis me klös
 vofsinofs
 kruka
 belgisk herre med 4 följeslagare som konstigt nog är på väg til grekland för att köpa lingonfolkets

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

hej


Ovido - Quiz & Flashcards